Søke, bestille og betale for produkter
Hvordan søke etter nødvendige varer?

Du kan:
● Skrive inn produktets navn eller nummer i søkefeltet.
● Bruke katalogen. Vi har delt alle produktene inn i seksjoner for å gjøre det mer praktisk.

Hvordan bestiller jeg?

Velg produktene du ønsker å kjøpe og legg dem i vognen. Du kan endre antall utvalgte produkter, fjerne dem eller legge til nye før du bekrefter ordren.  Har du funnet alt du trenger? Trykk på "Sjekk ut". Deretter må du velge leverings- og betalingsmåter. Dobbeltsjekk angitt informasjon og trykk på knappen "Kjøp nå".

Hvordan betaler jeg?

Vi tilbyr flere betalingsmetoder. Du kan velge den som er mest praktisk for deg.
● Sofort
● PayPal
● Betaling via bankoverføring
● Betaling med bankkort
Videre informasjon om hvert eneste alternativ er tilgjengelig på denne siden.

Finnes det krav til minstekjøp eller kjøpsbegrensninger?

Vennligst merk deg at minste ordrebeløp er 199.00 kr

Hvordan vet jeg at forespørselen min er godkjent?

Du vil motta en bekreftelse per e-post når du har plassert ordren.

Kan jeg bestille fra nettsiden deres uten å være registrert?              

Det er ikke nødvendig å registrere seg. Du kan logge på med din profil gjennom sosiale medier som Facebook og Google+, eller PayPal og Amazon.

Hvordan kan jeg endre ordren?

Du kan ikke gjøre endringer på nettsiden etter du har mottatt bekreftelse. For å endre bestillingen, må du ringe +47 21 95 63 41 eller bruke kontaktskjemaet.

Kan jeg se statusen på bestillingen min?

Ja, hver eneste, registrerte bruker kan sjekke bestillingsstatus på nettsiden http://www.dhl.no/no.html, ved å logge inn på sin personlige konto.

Leveringsvilkår og betingelser
Hvor raskt mottar jeg kjøpet mitt?

Det tar litt tid å levere varer som er på lager:
● I Tyskland: 1-3 dager;
● I andre europeiske land: 3-5 dager.

Hvor mye koster levering?

Fraktkostnader innad i Norge:
220.00 kr — for ordrer under 899.00 kr;
0 NOK — for ordrer over 899.00 kr.
Når du bestiller store gjenstander for beløp som overstiger 899.00 kr, reduseres fraktkostnader med 50 %. Manageren vår informerer deg om den nøyaktige fraktkostnaden rett etter at ordren sendes inn. Vilkårene gjelder ikke for ekspress eller internasjonal levering. Du finner flere detaljer om dette i seksjonen “Forsendelse”.

Hvordan vet jeg at bestillingen er sendt?

Så snart som pakken din har blitt sendt, sender vi deg bekreftelse per epost.

Kan jeg spore pakken min?

Du kan spore pakken din på nettsiden http://www.dhl.no/no.html. Klikk på koblingen og skriv inn sporingsnummeret.

Jeg har ikke mottatt alle produktene jeg bestilte. Hva skal jeg gjøre?

Dersom du ikke har mottatt alle varene dine, vennligst ta kontakt ved å ringe +47 21 95 63 41 eller bruke tilbakemeldingsskjemaet. Det er mulig at produktene du har kjøpt blir levert over et par forsendelser, som kan ankomme på forskjellige dager.

Hvilke budselskap samarbeider dere med?

Vi samarbeider med budtjenesten DHL Express.

Avbestilling og retur
Kan jeg avbestille kjøpet mitt?

Nei, dessverre. Vi behandler ordrene umiddelbart, slik at vi kan sende varene så snart som mulig.

Kan jeg levere kjøpet tilbake dersom det er noe jeg ikke liker?

Du kan returnere en vare innen 14 dager etter mottak. Følgende kan ikke returneres: matvarer i åpnet pakning, lettfordervelige produkter, medisinske produkter, hygieneprodukter og produkter som er laget på bestilling.

Hvordan returnerer jeg varene?

Vennligst ring oss på +47 21 95 63 41, og vår manager kan fortelle deg hva du må gjøre for å returnere varer. Du må sende dem tilbake. Etter at vi har mottatt og vurdert varene, kan vi gi deg full refusjon. Mer informasjon om retur av produkter er tilgjengelig på siden "vilkår og betingelser".

Hvordan får jeg pengene mine tilbake?

Vi gir våre kunder full refusjon etter at vi har mottatt og kontrollert produktet. Vi tilbakebetaler på samme måte som pengene ble mottatt. Det tar vanligvis to til fire virkedager.

Rabatter, kampanjer og spesialtilbud
Hvilke rabatter og tilbud kan jeg bruke nå?

Alle gjeldende kampanjer finner du i seksjonen "Best tilbud". Dessuten får du 5% rabatt på første kjøp ved å abonnere på vårt nyhetsbrev.

Hvordan får jeg vite om alle tilbud og rabatter?

Abonner på vårt nyhetsbrev, og du kommer aldri til å gå glipp av gode kjøp. Dessuten informerer vi alltid om rabatter og tilbud på våre sider på sosiale medier.

Rabatterte produkter: Hvorfor er de så billige, er alt ok med siste salgsdato?

Vi selger på prinsipp ikke varer som nærmer seg utløpsdato. Våre spesialtilbud er gaver til deg. Vi har sesongbasert salg, temakampanjer og rabatter for bestemte hendelser.

Kundeservice
Jeg har noen spørsmål. Hvordan kan jeg stille dem?

Dersom du ikke finner svar på dine spørsmål under “vanlige spørsmål”, kan du ringe oss på +47 21 95 63 41 i ukedager fra 09:00 til 18:00. Du kan også bruke kontaktskjemaet.

Hvor finner jeg butikken på sosiale medier?

Vi er på Facebook, Twitter og Google+. Klikk på koblingene, abonner på våre profiler og hold deg oppdatert på siste nyheter fra nettbutikken vår.

Kvalitetsgaranti
Har dere produktgaranti?

I samsvar med lovene i Tyskland, er alle produktene i vår butikk dekket av garantien. Garantiperioden er 24 måneder fra leveringsdato.

Det selges mange falske produkter på internett. Kan jeg stole på at produktene er av høy kvalitet?

Vi samarbeider utelukkende med offisielle distributører for verdensledende produsenter, og derfor kan vi garantere originalkvalitet på våre varer.

Hvilke tilfeller dekkes ikke av garantien?

Garantien er ugyldig hvis produktet ble ødelagt på grunn av:
● Upassende bruk av kunden eller en tredjepart;
● Tilsiktede eller utilsiktede handlinger av kunde eller en tredjepart.

Hvis du ikke finner svar på dine spørsmål, kan du ringe oss eller sende oss en e-post.

Kontakt